Obiective

Obiective

Programul "Școala din valiză" își propune două obiective pe termen lung:

Să Schimbe Modul În Care Are Loc Predarea La Clasă Prin Intermediul Tehnologiei.

Să schimbe modul în care are loc predarea la clasă prin intermediul tehnologiei.

Astfel, ne dorim în primul rând să creștem competențele digitale și de creare de conținut ale profesorilor.
Odată cu dezvoltarea competențelor profesorilor și realizarea/prezentarea unor lecții mai atractive și interactive pentru elevi, vizăm ca interesul elevilor pentru școală va crește și implicit performanța lor.

Integrarea Tehnologiei În Programa Școlară Astfel Încât Copiii Să Fie Pregătiți Pentru Meserii Care Vor Fi Cautate În Viitor Și Care Vor Presupune Competențe Digitale.

Integrarea tehnologiei în programa școlară astfel încât copiii să fie pregătiți pentru meserii care vor fi cautate în viitor și care vor presupune competențe digitale.

De altfel, România își propune ca până în 2027 aproximativ 90% din populație să fie alfabetizată digital, iar 82% din populația cu vârsta între 20 și 34 de ani să fie formată pentru integrarea în piața muncii, conform Strategiei privind digitalizarea educației din România 2021 – 2027 – SMART.Edu.
Ne dorim ca până în 2025 programul nostru să se desfășoare în 350 de școli.

Rezultate

elevi-icon

Impactul asupra elevilor

Elevii au înregistrat cel mai mare progres la indicatorul legat de crearea unui subiect de discuție pe o platformă online, creşterea fiind de la 40% la 54%, conform unui studiu efectuat în aprilie 2021 pe baza a 1.000 de respondenți. Studiul a fost realizat la inițiativa Fundaţiilor Vodafone România şi World Vision România.

De asemenea, procentul celor care au abilitățile necesare creării unui meeting online a crescut și el de la 52% la 63%, și de la 39% la 47% pentru abilitatea de a lucra în Excel.

Impactul asupra profesorilor

  • Ponderea profesorilor care stiu sa foloseasca material audio-video a crescut de la 55% la 92% dupa ce au început sa utilizeze platforma, conform unui studiu efectuat în aprilie 2021 pe baza a 1.000 de respondenți. Studiul a fost realizat la inițiativa Fundaţiilor Vodafone România şi World Vision România.
  • Procentul cadrelor didactice care au dobândit abilitățile necesare folosirii tablei interactive la clasă a urcat de la 45% la 80%.
  • Ponderea profesorilor cărora li se pare dificil și foarte dificil să folosească o tabletă a scăzut de la 26% (la începutul proiectului) la 1%.
  • 86% dintre profesori spun că utilizarea aplicației Microsoft PowerPoint li se pare ușoară sau foarte ușoară, față de 76% înainte de utilizarea platformei.
  • Procentul profesorilor cărora activitățile de predare online li se par dificile sau foarte dificile a scăzut de la 20% la 2%.